Kanaďanka Sarah Davachi (1987, momentálně žijící v Los Angeles) je velmi oceňovaná skladatelka a performerka. Zajímá se o psychoakustické jevy, elektroakustiku, intonaci, harmonii. Hraje na akustické i elektronické nástroje a v její tvorbě najdeme drone, ambient, modern classical, minimal, experimental, komorní hudbu. Novinkové album The Head As Form´d The Crier´s Choir vznikalo v letech 2022-2024. Odkazuje na antickou tragickou báj Orfeus a Eurydika za použití básnické sbírky Sonety Orfeovi (autor pražský rodák Rainer Maria Rilke 1875-1926). Neskutečně opojný a grandiózní mix stylů výše uvedených. Začíná 11minutovou smyslnou varhanní skladbou Prologo. Sarah zahrála na kostelní varhany na dvou netradičních místech. V pískovcovém Fairchild Chapel v americkém městě Oberlin a v moderním a neobvyklém finském skalním kostele Temppeliaukion kirkko v Helsinkách. Druhá skladba Possente Spirto je volně inspirována raně barokní operou L’Orfeo, kterou v roce 1607 složil italský mistr Claudio Monteverdi (1567-1643). Kompozice Trio For A Ground byla nahrána v Basilica di Santa Maria dei Servi v italské Bologni. Skladba Red Sub Rosa je plně v režii berlínského Harmonic Space Orchestra (cella, violy, trombony, housle). Úchvatný a mistrovský závěr, 23minutová sólo varhanní Night Horns nahraná v kostele l’Église du Gesù v Toulouse na nástroj vyrobený v roce 1864. Ve skladbách jsou různě zpomalované a vrstvené zvuky, k tomu violy (da gamba, d´amore), trombony, basklarinety, flétny, andělský mezzosoprán (Lisa McGee), mellotron, elektronika. Kompozičně originální, melancholické, povznášející, úchvatné a naprosto fantastické dílo. Něco jako posvátná renesanční mše, která vám nažene husí kůži po těle.

